Cisco 888 Controller sorunu
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

+ Konuyu Cevapla
Toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arasındakiler gösteriliyor.
Cisco 888 Controller sorunu

Selamlar elimizdeki aktif 888 i fbrika ayarlarına çekerek başka bir lokasyonda kullanmak istedik ne yazıkki cd işığını bir türlü yanık göremedik yedek cihazımız 878 i aynı config le bağladığımızda devre

  1. #1
    Ozican41 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Junior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2013
    Mesajlar
    3

    Standart Cisco 888 Controller sorunu

    Selamlar elimizdeki aktif 888 i fbrika ayarlarına çekerek başka bir lokasyonda kullanmak istedik
    ne yazıkki cd işığını bir türlü yanık göremedik

    yedek cihazımız 878 i aynı config le bağladığımızda devre sorunsuz çalışıyor.işin içinden bir türlü çıkamadık TT atm dslamdan İp dslam a aktarmış devreyi



    hostname ROUTER
    enable password 1234


    controller DSL 0
    mode atm
    line-term cpe
    line-mode 2-wire line-zero
    dsl-mode shdsl symmetric annex B
    line-rate auto

    !
    interface ATM0
    no ip address
    no atm ilmi-keepalive
    pvc 8/35
    pppoe-client dial-pool-number 1

    !
    interface Dialer0
    ip address negotiated
    encapsulation ppp
    dialer pool 1
    dialer-group 1
    ppp pap sent-username [email protected] password 1234
    no cdp enable
    !
    ip forward-protocol nd
    no ip http server
    no ip http secure-server
    !
    ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer0
    !
    !
    !
    !

    line vty 0 4
    lpassword 1234
    login
    !
    scheduler max-task-time 5000
    end

  2. #2
    md_mehmet52 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Moderator
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Bulunduğu yer
    Ünye
    Mesajlar
    196

    Standart

    Merhaba, ATM altında şu komutu dener misniz
    atm route bridge ip

  3. #3
    AcLMasteR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,195

    Standart

    devrede TT tarafında port değiştirmeyi deneyin, birde sinyal seviyesini ölçtürmeyi deneyin . birde debugları açın bakın bakalım debug alabiliyormusunuz ?
    The day that never comes

  4. #4
    winermute isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2011
    Mesajlar
    124

    Standart

    iinterface ATM0.1 point-to-point
    ip address a.b.c.d x.y.z.t
    atm route-bridged ip
    pvc 0/35
    protocol ip a.b.c.(d-1)
    !
    şeklinde deneyebilirsin oda olmadı

    controller DSL 0
    mode atm
    line-term cpe
    line-mode 2-wire line-zero
    dsl-mode shdsl symmetric annex A-B
    line-rate auto
    !

    şeklinde tanım yapabilirsin üsteki controller configurasyonun 888 de 2 satırı gözüküyor sadece eğer çalışmazsa modemınde sıkıntı vardır , çünkü 878 de çalışıyor diyorsun .

  5. #5
    mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    14

    Standart

    merhaba arkadaşlar benzer sorunla bende karşılaştım.müşteri hattında cisco 888 cihazı arıza verdi.cihazı kendi şirket hattımızda kontrol ettim çalıştı.konfigurasyon olarakta farklılık bulunmamakta.telekom tarafından hat kontolü yapılıyor hatta sorun olmadığını belirtiyorlar acaba bu konuda telekom başka kontroller mi yapmalı.

  6. #6
    winermute isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Oct 2011
    Mesajlar
    124

    Standart

    Selamlar ,

    En güzel ve kestirme yol servis sağlayacağınızdan lokasyona personel çağırmandır , ellerindeki terminallerle routerı sonlandıracağın yerde ölçüm yaptır eğer paket yoksa bina ankastresinde tekrar ölçtür (ankastrede varsa lokal hattında sıkıntı vardır kontrol ettirirsin ), oradada yoksa telekom kaynaklıdır , routerı koyacağın yerde data varsa routerında sıkıntı vardır . Layer 1de kısa bir troubleshootingle çözersin umarım.

    Edt: atm interfacein altına atm route-bridged ip giripte denemelisin.

  7. #7
    Nexus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator - Founder
    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    1,997

    Standart

    Slm ilgili hatta bir analog tel takınca ton duyuyor musunuz ?

    Dialer interface'i ve ppp'yi debug ediniz.

    Ve son olarak :
    sh dsl interface atm 0

    Komutunun output'una bakınız . Eğer ""Line has not yet been activated."" gibi bir satır okursanız . Servis sağlayıcıya durumu bildirin. Hatta sıkıntı yoksa herşey olması gerektiği gibiyse sizin cihaz arızalıdır.

    Problem çözümünde bir sonuç elde etmek için elinizde bir takım veriler olmalı. Bu verileri nasıl elde edeceğinizi ve bu verilerden yola çıkarak sorunu tespit etmeyi veya sorunu gidermeyi bilmelisiniz. Aksi halde bir sistemi kurar ancak idame ettiremezsiniz.

  8. #8
    mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır Junior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Mesajlar
    14

    Standart

    arkadaşlar sorunu giderdik.Cihaza yeterli sinyal gelmediği için telekom tarafından bağlantı hızı düşürelerek(2048 den 1024 e) yeterli sinyal gelmiştir. cihaz çalışmıştır. lokasyonun dslam kabinle arasındaki mesafe uzak olunca bu model cihazlarda sinyal almama gibi bu tür sıkıntılar doğabiliyor.

+ Konuyu Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok