887 Router, Firewall Unable
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

2007 yılından bu yana aktif olan ciscotr.com, artık " www.bilisim.pro " olarak devam edecektir.  
Mevcut mesajlarınız ve kullanıcı bilgilerinizle sitemizde katılıma devam edebilirsiniz.

+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4
887 Router, Firewall Unable

CCP ile Gui ' den Firewall ' u açmama rağmen , https ile Cisco 887 Router ' a bağlandığım zaman , Firewall neden etkin gözükmüyor. Nerde hata yapıyorum arkadaşlar ,

  1. #1
    subzero is offline Junior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    9

    Default 887 Router, Firewall Unable






    CCP ile Gui ' den Firewall ' u açmama rağmen , https ile Cisco 887 Router ' a bağlandığım zaman , Firewall neden etkin gözükmüyor. Nerde hata yapıyorum arkadaşlar , yardımcı olabilirmisiniz ?

    Ayrıca ; aşağıda görüldüğü gibi Web Filter kısmı neden aktif gelmiyor sizce ?



    Son sorum ise şu olucak arkadaşlar :

    10.10.10. 20 - 10.0.0.200 arasındaki Clientlar internete çıkışını Telnet üzerinden nasıl engelliyebilirim ? Localde Clientları birbirini görücek ama Nete çıkamıyacak. En azından bu ayarı telnet üzerinden yaparsam , arayüzden oluşan kuralı görebilmiş olurum.

    Teşekkürler ..
    Last edited by subzero; 31.08.2010 at 16:11.

  2. #2
    GhoSt is offline Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ankara
    Posts
    1,664

    Default

    Kullandığın programı ilk defa görüyorum Cisco SDM (Security Device Manager) denesene birde
    Code:
    ip access-list extended YASAKLAMA
    permit ip host 10.10.10.1 any
    permit ip host 10.10.10.2 any
    .
    .
    permit ip host 10.10.10.20 any
    lokal interface => (config-if)#ip acces-group YASAKLAMA in
    Mr.google knows everything , ask to him...

  3. #3
    subzero is offline Junior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    9

    Default



    Hocam Cisco 877 Router 'ın Cisco SDM (Security Device Manager) ' yi desteklemiyor mesajı ile karşılaştım

    permit ip host 10.10.10.1 any
    permit ip host 10.10.10.2 any
    .
    .
    permit ip host 10.10.10.20 any

    Demişsiniz.

    Cisco ip = 10.10.10.1 DHCP yi 10.10.10.20 den dağıtıyor. 10.0.0.20 ile 10.10.10.200 aralığının internete çıkışını kesmek için , Bu ip aralıklarını teker teker mi giricem :S ?
    Diğer bir sorum ise , engellenen ip lerden internet blogunu daha sonra hangi komutla kaldırıcam.

    Cevabınız için teşekkür ederim .

  4. #4
    GhoSt is offline Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ankara
    Posts
    1,664

    Default

    Cisco SDM (Cisco Router and Security Device Manager ) desteklemiyor sanırım :S

    Access Control List ( ACL ) satır satır baktığı için böyle yapıcaksın , onun dışında subnetlere bölersen o şekilde de olabilir ama gerek yok.

    20 tane satır girer o ip lere izin verirsin geri kalanı yasaklar zaten , komutu kaldırmak için interface de no ip access-group YASAKLAMA in yazarsan hepsi tekrar internete çıkar
    Mr.google knows everything , ask to him...

+ Reply to Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts