GNS3 Kurulumu (Dynagen, Packet Tracer) - Sayfa 2
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

2007 yılından bu yana aktif olan ciscotr.com, artık " www.bilisim.pro " olarak devam edecektir.  
Mevcut mesajlarınız ve kullanıcı bilgilerinizle sitemizde katılıma devam edebilirsiniz.

+ Konuyu Cevapla
Toplam 7 Sayfadan 2. Sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 66 sonuçtan 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.
GNS3 Kurulumu (Dynagen, Packet Tracer)

ilk etapta böyle yapıyoruz bunu zaten yapıyodum : hatada böyle : kutuda ' No interface available' yazıyo

  1. #11
    AcLMasteR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,192

    Standart

    ilk etapta böyle yapıyoruz bunu zaten yapıyodum :


    hatada böyle :
    kutuda ' No interface available' yazıyo
    Konu AcLMasteR tarafından (30.01.2008 Saat 16:58 ) değiştirilmiştir.
    The day that never comes

  2. #12
    root isimli Üye şimdilik offline konumundadır Moderator
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,409

    Standart

    hatayı biraz daha büyük bir resimde gösterebilir misiniz ?
    ayrıca IOS yüklü ve sorunsuz görülüyor değil mi ?

  3. #13
    e-mky Guest

    Standart

    arkadaşlar adım adım. anlatabilrimisiniz.bu programı indirdim serhat xp senin proje net dosyasını açmaya calıstım ayar yapmadan hata verdim.

    senin document adn setting serhatxp deskop root yok gibisinden yani senin sisteminden okumaya calısıyor sanki ne yapmam gerekiyor...

  4. #14
    AcLMasteR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,192

    Standart

    tamam dır hocam hallettim ilgilendiğin için saol. ben c2600 ıos u kullanıyodum serial yükleyemiyodum slotlara.IOS u değiştirince oldu c3745 ta serial slot ekleyebildim.
    The day that never comes

  5. #15
    root isimli Üye şimdilik offline konumundadır Moderator
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,409

    Arrow

    Alıntı sdttn_58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam dır hocam hallettim ilgilendiğin için saol. ben c2600 ıos u kullanıyodum serial yükleyemiyodum slotlara.IOS u değiştirince oldu c3745 ta serial slot ekleyebildim.
    sorun yok o halde. ben c7200-jk kullandığım için sonradan aklıma geldi IOS sorunu olabileceği.

  6. #16
    ercanusa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    513

    Standart

    Alıntı serhatxp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Programı kurduktan sonra yapacağınız ayarları burada resimlerle anlattım eminim size yararlı olacaktır. Size tavsiyem SecureCrt ile kullanmanız olacak. ben şahsen kullanıyorum ve memnumda





    ben dosyayı göremedim kuran biri lütfen anlatabilirmi gerekli ayarları

  7. #17
    meds Guest

    Standart

    mrb gns3 de router play dedıgımız zaman cpu 100 calısma ya baslıyo bunun ıcın komut satırına deger gırıyorum daha sonra save dedıgımde eror verıyo gns3 ıcın save ıslemını dynamıs den farklımı yapıyoruz..

    cevap:
    Arkadaslar save ıslemını idlepc get R0 ıslemını yapıp deger secdıkden sonra routerımızı stopluyoruz daha sonra edıt menusunden ios image bolumune gelıyoruz ve ordan iosumuzu secıyoruz alt kısımdan edıt dıyoruz alt kısımda zaten idlepc degerı cıkıyo daha sonra alt kısımdan save dıyoruz ve save ıslemını bıtırıyoruz..

    Securecrt de baglantı sorunları yasıyan arkadaslar bu lınklerden yardım alabılırler..kolay gelsın..

    http://7200emu.hacki.at/viewtopic.ph...5672af30667485
    http://7200emu.hacki.at/viewtopic.ph...e+crt&start=45
    Konu meds tarafından (13.02.2008 Saat 00:37 ) değiştirilmiştir.

  8. #18
    AcLMasteR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,192

    Standart

    Alıntı meds Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mrb gns3 de router play dedıgımız zaman cpu 100 calısma ya baslıyo bunun ıcın komut satırına deger gırıyorum daha sonra save dedıgımde eror verıyo gns3 ıcın save ıslemını dynamıs den farklımı yapıyoruz..

    cevap:
    Arkadaslar save ıslemını idlepc get R0 ıslemını yapıp deger secdıkden sonra routerımızı stopluyoruz daha sonra edıt menusunden ios image bolumune gelıyoruz ve ordan iosumuzu secıyoruz alt kısımdan edıt dıyoruz alt kısımda zaten idlepc degerı cıkıyo daha sonra alt kısımdan save dıyoruz ve save ıslemını bıtırıyoruz..

    Securecrt de baglantı sorunları yasıyan arkadaslar bu lınklerden yardım alabılırler..kolay gelsın..

    http://7200emu.hacki.at/viewtopic.ph...5672af30667485
    http://7200emu.hacki.at/viewtopic.ph...e+crt&start=45
    bu işlemleri yaptıktan sonra yine 100% çalışıyo..
    The day that never comes

  9. #19
    meds Guest

    Standart

    hocam kac router calıstırıyorsun her router ıcın ıdlepc degerlerını gırdın ve degerlerı save ledınmı ben sorunumu bu sekılde hallettım.. Sunu da denıyebılırsın ıos dan kaynaklı sorunlar da olabılıyo ben 36xx ıos kullanırken sorun yasadım mesala 7200 e gecdıkden sonra sorun duzeldı bunu da denıyebılırsın..

  10. #20
    gandalf_3466 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    264

    Standart

    Ya arakadaslar su isi bastan bi anlatin ya
    bende gns3 kullanmak istiyorum

+ Konuyu Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok