"554 Transaction Failed. Spam Message Not Queued" Hatası
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

2007 yılından bu yana aktif olan ciscotr.com, kısa bir süre sonra " www.bilisim.pro " olarak devam edecektir.  
Mevcut mesajlarınız ve kullanıcı bilgilerinizle yenilenen sitemizde katılıma devam edebileceksiniz.

+ Konuyu Cevapla
Toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arasındakiler gösteriliyor.
"554 Transaction Failed. Spam Message Not Queued" Hatası

Merhaba arkadaşlar, Geçen gün kendi exchange serverımızdan xxx.com adlı bir domaine mail attığımda önce gitmiş olarak gözüküyor daha sonra "554 Transaction Failed. Spam Message not queued" hatası veriyordu.Sunucumun IP adresi

  1. #1
    turkavfatih isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    590

    Standart "554 Transaction Failed. Spam Message Not Queued" Hatası

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen gün kendi exchange serverımızdan xxx.com adlı bir domaine mail attığımda önce gitmiş olarak gözüküyor daha sonra "554 Transaction Failed. Spam Message not queued" hatası veriyordu.Sunucumun IP adresi hiçbir şekilde herhangi bir blacklistte olmamasına rağmen maili attığım zaman karşı tarafın sunucusu mailimi spam mail olarak algılayıp otomatikman reject ediyordu.

    Bunun sebebinin Türkiyede bazı hosting ve mail hizmeti veren İSP lerin kullanmış olduğu "Iron" isimli bir program olduğunu buldum.MCafee ile ortak hazırlanmış bu program eğer sizin mail serverınızdan bir şekilde belli bir seviyenin üstünde spam maili algıladığı zaman(bunun nedenı genelde maıl serverınıza bulasan trojen ya da vırus olabılır) gonderdıgınız maıllerı spam olarak algılayıp otomatık olarak reject edıyor.Boyle bir durum olduğu taktirde TrustedSource - Internet reputation system adresinden IP adresinizin karşı tarafın sunucu için blacklistte olup olmadığını sorgulayabilir,sunucunuzun hangi tarihte ne kadarlık bir spam mail gönderimi olduğunu görebilirsiniz.Eger IP adresiniz blacklıstte ıse sitenin adminlerine mail sunucunuzun spam maıllerı vırus ya da trojen nedenıyle attıgını sunucu ustunde gereklı işlemlerin yapılıp sunucunun stabil hale getırıldıgı bılgısını verdıgınız takdırde sunucunuzun IP adresi programda whiteliste tekrardan ekleniyor ve sorun böylece düzelmiş oluyor.

    Belki benden başka arkadaşlarında başına gelmiştir ya da gelicektir.En azından bilgi amaçlı bu olayı açıklamak istedim.

    Kolay gelsin,
    Konu turkavfatih tarafından (03.06.2009 Saat 11:56 ) değiştirilmiştir.
    Juniper Networks

    JNCIA-EX,JNCIS-ER,JNCIS-FWV,JNCIS-SSL

  2. #2
    e-mky Guest

    Standart

    çok tşkler. güzel bilgilendirici bir içerik olmuş

    emeğe saygı gibi klasik seyler söylememe gerek yok sanırım

  3. #3
    selimunal isimli Üye şimdilik offline konumundadır Junior Member
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    3

    Standart

    teşekkür kardeşim.

+ Konuyu Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok