Voip Yapıları Hakkında - Sayfa 3
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

2007 yılından bu yana aktif olan ciscotr.com, kısa bir süre sonra " www.bilisim.pro " olarak devam edecektir.  
Mevcut mesajlarınız ve kullanıcı bilgilerinizle yenilenen sitemizde katılıma devam edebileceksiniz.

+ Konuyu Cevapla
Toplam 3 Sayfadan 3. Sayfa BirinciBirinci 123
Toplam 27 sonuçtan 21 ile 27 arasındakiler gösteriliyor.
Voip Yapıları Hakkında

manowar_izmir Nickli Üyeden Alıntı Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. Bu foruma yaklaşık olarak 5 aydır katılıyorum. Bugüne kadar çokta yararını gördüm. Fakat anlayamadığım konu benim bu siteye yazmam dahi

  1. #21
    System isimli Üye şimdilik offline konumundadır Senior Member
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Bulunduğu yer
    Ordu / Ünye
    Mesajlar
    501

    Standart

    Alıntı manowar_izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.
    Bu foruma yaklaşık olarak 5 aydır katılıyorum. Bugüne kadar çokta yararını gördüm.

    Fakat anlayamadığım konu benim bu siteye yazmam dahi zaten araştırma yapmaya girmezmi?

    Bu forumda sorulan sorular hep armut piş ağzıma düş şeklindemi?(Eğer öyle ise, kimse soru sormasın:-))

    Burası bir araştırma platformu değilmi?

    Ben zaten internetten de araştırma yapıyorum, bunun yanı sıra kendi sitemiz olarak sahiplendiğimiz bu platformuda aktif olarak kullanmak istemiştim. Ama görüyorumki bu platform eski kalitesinden çok çok uzakta. Ben bugüne kadar bu ve diğer bütün platformlarda kimseyi yargılamadım. Hep insanlara yardımcı olmaya çalıştım. Ama neden böyle bir uslüpla ve saldırıyla karşılaştım, anlamakta zorlanıyorum. Sertifikalar ve bilgi konusuna gelince , bu konuya hiç girmem bile. Forumdada beni tanıyan arkadaşlar zaten beni biliyorlar. Kimseye bir şeyler ispat etmek zorunda değilim. Daha bir çok şey yazabilirim, fakat terbiyem müsade etmiyor.

    Neyse herkese çok teşekkürler, iyi bayramlar.

    Sanırım bir daha bu siteye girme gafletinde bulunmayacağım. Bu yazıyı okuyan ya da okumayan herkese de saygılar.
    Merhaba
    Yapılan ikili diyalogların dışında kalmakla beraber doğru olmadığına inandığım bazı tespitleri dile getirmek istiyorum.

    Sizin de değiminizle 5 aydır katıldığınız ve yarar gördüğünü söylediğiniz forum'u yine sizin gibi bir üyemizin size karşı yapmış olduğu eleştiride forum hakkındaki fikrinizi değiştirip " Ama görüyorumki bu platform eski kalitesinden çok çok uzakta " demenizi doğru bulmuyorum.

    Bunun kararını tek başına siz verebilir misiniz , bu mümkün mü

    Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.

    Bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.


  2. #22
    korhanaydın Guest

    Standart

    Alıntı semahi_kasge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manowar_izmir merhaba,
    1 - Call Manager Express kullanarak nasıl yaparız
    2 - Call Manager kullanarak nasıl yaparız
    bu soruların çok saçma sen nasıl CCNP'i oldun? Ufak bir arastırma ile bu iki sorunun cevabını çok rahat bulabilirsin.

    Ayrıca IP PHONE analog olmaz. Diğer sorularını da cihazların özellikleri neler cihazlar - ne iş yapıyor - santraller , hakkında bilgi edin.
    SELAMETLE...

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!! Paper CCNP !!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Not: Önce araştır sonra sor (bunu da kulağına küp'e yap abi tavsiyesi)

    haksızsın,hiçbir haklı tarafın yok!!!
    insanlara sen nasıl ccnp oldun yok sen nasıl bilmem ne oldun gibi vs.. yazılar yazıp,abi tavsiyeleri vermene gerek yok,konuya bu şekilde dahil olmana bile gerek yok.

  3. #23
    trunkmode isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1,332

    Standart

    Alıntı carlsberg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    trunkmode seninde işin gücün 3gün sorulara çalışıp sertifika alınmış yok mühendis kim paper başka bişey yok, hangi bölüme cevap yazsan konuyu buraya getirion, herkes çalışıp alıo bu sertifikayı arkadaşım bi tek sen değil insanları yargılayıp durma, iş bulamıosan kendi problemin. adam ne sormuş konu nereye gelmiş hayret ya
    arkadaşım sen bundan alınacağına , bunu ne için yazdığıma dikkat et .
    monowarın dediği gibi burada soru sormakta araştırmaktır zaten.
    burada bilgi paylaşmayıp alındığın gibi 3 gün soru ezberleyip ccnp olmakmı
    senin bana karşı savunduğun şey.
    sonra sen benim iş aradığımı nerden biliyorsun,madem sallamışsın cevap vereyim 12 yıldır bilfiil kesintisiz iş hayatındayım.sanırım senin yarı yaşın
    eder bu süre.
    mesaj yazmış olmak için kimseye saldırma bir daha.

  4. #24
    cesur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    Hamburg
    Mesajlar
    72

    Standart

    Alıntı semahi_kasge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba CCNP yim diyorsan soruların kaliteli olmalı. Arkadaş CCVP hakkında bilgi istiyor fakat Call Manager Express ile Call Manager ın version farkı olduğunu arastırmıyor gibi...
    Proje buyuk olabilir sordugu sorularla bu projede fikir sunamaz. Sorusu yanlıs sormus olabilir ama devamındada aynı hataya devam ediyor okudunuz mu yazdıklarının devamını?
    Her zaman önce arastırmayı ilke edinmemiz gerekiyor. Hepimiz için geçerli. armut piş ağzıma duş hos değil.
    Selametle.
    CCNP sahibi bir insan voice hakkinda sacma sorularda sorabilir bilgisizde olabilir bence gayet normaldir. Sana gore sacma gelen o soruyu diger insan bilmedigi icin veya nasil anlatacigini bilemedigi icin o sekilde yazmistir. Gercekten iyi niyetli isek bu tür sorulara bu sekilde yanit verilmez. Kaldiki ccnp ile voice isi oluyorsa imzanda neden ayrica CCVP yaziyor merka ediyorum. Arastirmak soru sormakla baslar ve bilen birinin sordugun soruya direkt yanit vermesi internetten buldugun o konuyla ilgili dokumandan cok daha faydalidir.

    Hayatimda sevmedigim ve ne yazikki tr de turunun bir cok ornegi olan insan tipisiniz. Sadece kendinizi o insanin yerine koyun ne demek istedigim anlarsiniz tabi yapabilirseniz.

  5. #25
    trunkmode isimli Üye şimdilik offline konumundadır Administrator
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    1,332

    Standart

    merhaba
    o konu hakkında tecrübem yok,herşeyde olacak diye bir şeyde yok,sana ispatlayacağım
    hiç bir şey yok. elimden geleni zaten yazıyorum,paylaşıyorum sen 2 mesajımı almışsın
    şuursuzca saldırıyorsun,ben genel olarak bişey yazdım sen alınıyorsan alın,diyeceğin
    bir şey özelden yaz bundan sonra,forumda böyle tartışmalar hoş değil.

  6. #26
    voip isimli Üye şimdilik offline konumundadır Moderator
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    187

    Standart

    Sorulan sorunun cevabı aşağıdadır.
    ------------------------------------------------------------------------

    MErhaba Sorunuzu aşağıda yanıtlıyorum.

    Merkez ve şube bağlantılı bir yapı kurmak istediğin zaman ilk önce hangi ürünü kullanmak istediğine karar ver cisco da diğer opensource yazılımlar ile birleştirilen kaliteli voip cihazlarıda bu işi en iyi şekilde görebilir.Kurman gereken yapı ile ilgili fikrim şudur.


    1-Merkez ve şubeleri olan ortalama 200 ipphone varsa concurrent call aynı anda 20-25 i geçmez.

    2-Şubelerin merkez üzerinden pstn hatlarına ulaşacak ise merkeze 1 adet x marka (teles,audicodes vs..)voip gateway alman yetelidir.Alacağın voip gateway muhtemelen e1 olacaktır.Bunun için Türk Telekoma PRI başvurusu yapabilirsin Telekom sana PRI ucu verir ve voip gateway üzerinden aramaları sonlandırır yada yönlendirirsin.

    3-MErkezde kullanmak üzere ipphone ların register olup birbirini arayabilmesi için ve gelen çağrılara bakıp pstn yada sip e yönlendirebilmesi için kendine bir adet fiziksel ve güçlü bir makinaya trixbox veya benzeri bir opensource sip server kurabilirsin.(Cisco için lütfen bu konuda cisco Türkiye ve buna bağlı distributorlerle konuş onlar sana kullanım alanına göre ilgili cihazlar hakkında bilgi verecektir.

    Kurulum aşamasında lütfen her türlü soruyu sormaktan çekinme.

    İyi Çalışmalar.
    Dont try this on your SIP devices ;-) :

  7. #27
    cesur isimli Üye şimdilik offline konumundadır Member
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    Hamburg
    Mesajlar
    72

    Standart

    Aslinda soylendigi gibi forumda bu kadar tartisilmasi pek guzel degil tabi ama sorun insanlarin birbirini tam anlayamamasi yuzunden kaynaklaniyor, yoksa forumdaki her arkadas iyi veya kotu ne biliyorsa bildigi ile yardimci oluyor. Bu kadar insanin bir arada oldugu yerde bu sekilde ufak tartismalar kizismalar olacak bu normaldir en azindan ben boyle dusunuyorum.

    Son olarak CCNP Voice bilmeyebilir diye yazdim ve bir arkadas cesaretle yazilmis bir cumle olarak cevap verdi ) aslinda hakli sadece yazdigima bakilirsa oyle ama demek istedigim CCNp de olsa voice konusunda Uzman olmayabilir ( cunku voice uzmanliginin sertifikasi ayri diye biliyorum ) bu yuzden tecrubeli arkadaslara belki sacma gelecek sorular sorulabilir. Onlarda bunu anlayisla karsilayacaklar.

    Hayirli aksamlar

+ Konuyu Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok