Network Address Translation (NAT)
CLI Guru - Cisco Eğitim ve Danışmanlık Merkezi |

2007 yılından bu yana aktif olan ciscotr.com, artık " www.bilisim.pro " olarak devam edecektir.  
Mevcut mesajlarınız ve kullanıcı bilgilerinizle sitemizde katılıma devam edebilirsiniz.

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 29
Network Address Translation (NAT)

arkadaşlar resimde ne anlatılmak isteniyor? ve nasıl Network Address Translation (NAT) Konfigurasyonu yapabilirim? nat 02 Network Address Translation ( NAT ) 01 router mu demek oluyor? yardımcı olursanız sevinirim

  1. #1
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Arrow Network Address Translation (NAT)



    arkadaşlar resimde ne anlatılmak isteniyor? ve nasıl Network Address Translation (NAT) Konfigurasyonu yapabilirim?
    nat 02 Network Address Translation (NAT) 01 router mu demek oluyor?
    yardımcı olursanız sevinirim

  2. #2
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default

    kimse bilmiyomu?

  3. #3
    kozalak is offline Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    457

    Default

    her interface'e inside ve outside natlardan birini veriyosun. nat 01 ve 02 dediği o sanırım.
    bu sanırım bi soru? sorunun tamamnını ya da varsa network topolojisini koysan daha anlaşılır olur.

  4. #4
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default

    yok sadece bukadar soru bu?topoloji çizili değil

  5. #5
    kozalak is offline Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    457

    Default

    valla anlamadım ben de bundan bişe.

  6. #6
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default

    yanında bide vsd uzantılı bi dosya var.sanırım topoloji onda çizili.ama açamadım.microsoft visio drawing diye bişey açıyomuş sanırım.bulup indiremedim bi türlü.
    peki topolojisi ben çizsem nasıl çizmem gerekir? 2 router 3 - 5 pc 3-5 server mı koymam gerekcek bunun için? ben acamiyimde bilmiyom pek.
    Last edited by gabberhead; 27.11.2008 at 15:53.

  7. #7
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default

    ozaman şöyle soruyum.remote desktop yapmak için komut ne peki ?

  8. #8
    kozalak is offline Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    457

    Default

    bence o dosyayı görüntülemeye bak. ordakine göre konfigürasyon yapman gerekecek sonuçta. google'a vsd viewer diye aratırsan bişeler çıkar sanırım

  9. #9
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default

    tamam birazdan topolojiyi gösterecem onla uğraşıyom şuan

  10. #10
    gabberhead is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    22

    Default


    işte burada

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts