Eğer santralın gönderdiği Supervisory Disconnet Tone değerlerini biliyorsanız aşağıdaki dökümanlar yardımcı olabilir.

[url]http://www.cisco.com/en/US/products/sw/iosswrel/ps1839/products_feature_guide09186a0080087b4f.html[/url]

[url]http://www.cisco.com/en/US/tech/tk652/tk653/technologies_tech_note09186a00800ae2d1.shtml[/url]

-----Original Message-----
From: [email][email protected][/email] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Hilmiye Balcik
Sent: 27 June 2005, Monday 17:56
To: [email][email protected][/email]
Subject: RE: [cisco-ttl] fxo to fxo call

Selam,
Bildigim kadari ile FXO-FXO aramalarında görüşme yapıldıktan sonra, port kapanmıyor. Askıda kalıyor ve bu sorunda cozulemiyordu. Benbu sorunu diger Voice gatewaylerinde de yasamistim. Bu nedenle FXO-FXS yada FXS-FXS olarak noktaların yapilandirilması gerekiyordu.

Kolay Gelsin,
Hilmiye

-----Original Message-----
From: [email][email protected][/email] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Ceyhun ÇATALBAŞ
Sent: Monday, June 27, 2005 5:38 PM
To: [email][email protected][/email]
Subject: [cisco-ttl] fxo to fxo call

merhaba ,
merkez ve subede fxo kartlarına bağlı satral dahili hatlarım mevcut..Aboneler dial peerlar ile subeden subeye ve sehir içi görüşmeler yapıyorlar, problem ise görüşme sonunda portların santral kapandı tonunu alğılayamayıp takılı kalması.Bu durum her görüşmede yaşamıyor ve resetlemek gerekiyor portları.Fxo portunun kapandı tonunu algılayabilmesi için hagi paremetreyi değiştirmeliyim.

iyi çalışmalar,